Υπεύθυνη/ος Καταστήματος

Αριθμός αναφοράς: L1

Στην κατηγορία: Θέσεις στην Αττική

Η θέση αναφέρεται στην/ον Operations Manager και περιλαμβάνει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Διασφάλιση άριστης λειτουργίας του καταστήματος.
  • Επίτευξη του προϋπολογισμού και των στόχων του καταστήματος.
  • Προγραμματισμός του προσωπικού σύμφωνα με τις επιχειρηματικές ανάγκες.
  • Έλεγχος της διαθεσιμότητας εμπορευμάτων και υπηρεσιών, διατηρώντας τα αποθέματα σε καλό επίπεδο.
  • Παροχή υψηλού επιπέδου άμεσης και έμμεσης εξυπηρέτησης των πελατών στο κατάστημα, σύμφωνα με τις εταιρικές προδιαγραφές.
  • Βέλτιστη παρουσίαση των προϊόντων και των προωθητικών ενεργειών στο κατάστημα, με στόχο τη μεγιστοποίηση των πωλήσεων.
  • Reporting αποτελεσμάτων.
  • Συμμετοχή στη στελέχωση, εκπαίδευση, αξιολόγηση και ανάπτυξη των υπαλλήλων του καταστήματος.
  • Διασφάλιση της καλής τήρησης των εργασιακών σχέσεων καθώς και των κανόνων υγείας και ασφάλειας του προσωπικού και των πελατών.
  • Ενημέρωση  του εμπορικού τμήματος με χρήσιμες πληροφορίες, ώστε να γίνει σωστός προγραμματισμός των προσφορών, των τιμών και της εξυπηρέτησης πελατών.
  • Ολοκληρώνει τις λειτουργικές απαιτήσεις του καταστήματος προγραμματίζοντας και αναθέτοντας εργασίες στους υπαλλήλους και παρακολουθώντας τα αποτελέσματα της εργασίας.
  • Διασφαλίζει τα αποτελέσματα εργασίας του προσωπικού του καταστήματος, κατευθύνοντας και συμβουλεύοντας τον βοηθό καταστήματος.
  • Εντοπίζει τις τρέχουσες και μελλοντικές απαιτήσεις των πελατών: καθημερινή συζήτηση με το εμπορικό  τμήμα.
  • Εφαρμόζει  σωστά το μηνιαίο εμπορικό πλάνο τοποθέτησης, που αποστέλλεται από το αντίστοιχο τμήμα.
  • Διασφαλίζει τη σωστή διαχείριση των εμπορευμάτων εφαρμόζοντας συστήματα και μέτρα ασφαλείας: διαχείριση αποθεμάτων, έλεγχος ημερομηνίας λήξης κ.α.
  • Είναι υπεύθυνη/ος για την ορθότητα των τιμών  στο κατάστημα.
  • Είναι υπεύθυνος για την ασφάλεια των πελατών, των υπαλλήλων και των περιουσιακών στοιχείων του καταστήματος.

 

Απαραίτητα προσόντα:

  •  Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ
  •  Τουλάχιστον 3ετής προϋπηρεσία σε αντίστοιχη διοικητική θέση ευθύνης στον τομέα της λιανικής.
  •  Εμπειρία διοίκησης ομάδας καταστήματος τουλάχιστον 5 ατόμων.
  •  Επικοινωνιακές ικανότητες, ομαδικότητα, ισχυρό εσωτερικό κίνητρο και θετική στάση.
  •  Ικανότητα ανάπτυξης της ομάδας μέσω παρακίνησης.
  • Επιτυχής χειρισμός πολλαπλών εργασιών μέσα σε ένα περιβάλλον γρήγορων ρυθμών.
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικών.
  • Άριστη χρήση Η/Υ.

    Θέση

    Το e-mail σας εστάλη επιτυχώς.